Cilt Bakımı,Cilt maskesi,Sivilceler için maske,Siyah noktalar,Saç Bakımı,Normal Cilt Bakımı,Saç Sağlığı,aç Bakımı Saç Maskeleri saç dökülmesi saç bakım ürünleri evde saç bakımı saç maskeleri doğal cilt bakımı bitkisel cilt bakımı erkek cilt bakım saç bakımı cilt maskeleri cilt lekeleri siyah noktalar sivilceler Bitkisel Cilt Bakımı Cilt Bakımı ve Güzellik Kuru Cilt Bakımı doğal cilt bakımı bitkisel cilt bakımı epilasyon laser epilasyon

Blog Arşivi




SaÇlarim Yandi Veya DÖkÜldÜ Ne Yapmaliyim Dİyenler İÇİn

Merhaba. Sanırım Glatt yüzden saçları yanan tek siz değilsiniz. Geçmişte birçok kişinin bu işlem yüzünden saçlarının yandığına şahit olduk. Yanlış eğitim ve yanlış kullanım sonucu saçların kopması kaçınılmaz bir son oluyordu. Artık yeni termal düzleştirmelerle harika sonuçlar alıyoruz. Geçen ay saçlarıma bu işlemi yaptırdım ve sabahları saçımla uğraşmadan işime gidebiliyorum. Saçlarınıza Glatt 2-3 ay önce uygulanmışsa yeni işlemi rahatlıkla saçlarınıza uygulayabilirim. Bana direkt telefonumdan ulaşarak 0216 302 04 37 detayları öğrenebilirsiniz. Bu arada yanınızda faturayı getirirseniz yol ücretinizi de biz karşılamak isteriz. İyi günler.

Bir arkadaşımın saçları döküldü, doktora gittik. Alttan yeni saçların geldiğini ama zamanla çıkacağını söyledi. Şu an başının iki yanında saç yok. Konuyla ilgili bize önerebileceğiniz bir tedavi yöntemi ya da ilaç var mı?

Merhaba. Arkadaşınızın saçlarının neden döküldüğünü doktor söylemedi mi? Gerekli bilgiyi size vermesi gerekiyordu oysa. Arkadaşınızın saçlarının dökülme sebebi konu ile ilgili yardımcı olmam için önemli bir nokta. Arkadaşınıza tavsiyem saçlarını çok sıkı toplamaması ve gece yatmadan önce havalı bir fırça ile fırçalaması. Bu işlem saç diplerindeki kanın hızlı hareket etmesine ve köklerin hava almasına sebep olacaktır. Bu işlemi her gece tekrarlarsa bir ay içinde bebek saçların çıktığını görecektir. Eğer havalı bir fırçanız yoksa beni arayın, size bir tane fırça ulaştıralım. İyi günler.

Saçlarımın uzamasını çok istiyorum fakat çok uzun süredir aynı boyda duruyor. Keratin kaynak yaptırmayı düşünüyorum. Bu işlem bana ne kadar mal olur öğrenmek istiyorum. Teşekkürler.

Merhaba, saçlarınız ile ilgili sizden biraz daha bilgi isteyeceğim. Bu yüzden bizi ararsanız sevinirim. 0216 302 04 37 Keratin kaynağın ortalama maliyeti 350 ile 800 YTL arasındadır. Konuyla ilgili sizden detaylı bilgi alarak fiyat konusunu da netleştirebiliriz. İyi günler.

Saçlarıma 3 ay kadar önce perma yaptırdım. Strait terapy permalı saçları da düzleştirebilir mi?

Permalı saçlara da strait terapy yapabiliyoruz. Önemli olan saçlarınızın sağlıklı olmasıdır. Yeni çıkan saç düzleştirici malzemelerle röfleli hatta platin boyalı saçları bile dümdüz yapabiliyoruz. Saçlarınızı bir görmem gerekiyor. Eğer saçlarınız bu işlemi kaldıramayacak gibiyse size saçlarınızı korumak için bir süre daha beklemenizi tavsiye ederim.

Saçlarım dalgalı ve ince telli. Çok fazla kabarıyor. Nasıl bir kesim yaptırırsam saçlarımı rahat kullanabilirim? Yuvarlak yüz hatlarına sahibim. Teşekkürler.

Saçları kıvırcık ve dalgalı bayanların saç kestirmemeleri gerektiğini düşünüyorum. Saçlarınızın alt kısımlarını uzatın ve sadece önlerini fönleyerek kullanın. Arka tepeler kısa katlarla asla kesişmemeli. Sadece düz toplayarak kurutursanız saçlarınız kabarmaz. Saçlarınızı sakinleştiren şampuan ve saç kremi kullanmanızı öneririm. İyi günler.