Cilt Bakımı,Cilt maskesi,Sivilceler için maske,Siyah noktalar,Saç Bakımı,Normal Cilt Bakımı,Saç Sağlığı,aç Bakımı Saç Maskeleri saç dökülmesi saç bakım ürünleri evde saç bakımı saç maskeleri doğal cilt bakımı bitkisel cilt bakımı erkek cilt bakım saç bakımı cilt maskeleri cilt lekeleri siyah noktalar sivilceler Bitkisel Cilt Bakımı Cilt Bakımı ve Güzellik Kuru Cilt Bakımı doğal cilt bakımı bitkisel cilt bakımı epilasyon laser epilasyon

Blog Arşivi




Vajinismus Belirtileri

·“Birleşme sağlanıyor ancak hareket etmek canımı acıtıyor ve durmak zorunda kalıyoruz.”;

·“Benim de çabalamama rağmen hiç kimseyle tam olarak birleşme gerçekleşmedi.”;

·“Bugüne kadar hiç acısız cinsel birleşme gerçekleştirmedim”;

·“İlişkiye girmeye teşebbüs ettikten sonra yanıcı tarzda bir acı hissediyorum.”;

·“Partnerim içime girmeyi denediğinde duvara çarpmış gibi oluyor.”;

·“Cinsel ilişkiyi tamamlayamıyorum.”;
·“Kolay olmamasına rağmen tam olarak birleşme sağlanması için zorluyoruz.”;

·“Gerçekten cinsel ilişkiye girmek istesem bile vajinamı sıkıyor gibi görünüyorum.”;

·“Bir çok defa cinsel ilişkiye girmeyi denemiş olmama rağmen hala bakireyim.”;

·“Tampon kullanamıyorum çünkü tamponu vajina içine yerleştirmek çok zor.”;

·“Bugüne kadar jinekolojik muayeneyi tamamlayamadım”;